ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αλλαγή Προϊόντων
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών του καταστήματος είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά.
- Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα της Κ. ΜΠΑΡΟΥΤΑ – Δ. ΤΖΕΛΗ ΟΕ έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας.
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η Κ. ΜΠΑΡΟΥΤΑ – Δ. ΤΖΕΛΗ ΟΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το Artijoux.gr δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων το κόστος της επιστροφής των προϊόντων τον επιβαρύνει με το ποσό των 3,00€.
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ).
Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
-
- Επικοινωνήστε εν πρώτης στο τηλέφωνο 2431 401650 ή αποστείλετε email στην διεύθυνση info@artijoux.gr αιτιολογώντας τον λόγω της επιστροφής
- H επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 ημερολογιακώνημερών από την ημέρα παραλαβής.
- Tο προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
- Tο προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή καθώς και το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο. (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ).
- Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.
- Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος επαναποστολής (αντικατάστασης προϊόντος) επιβαρύνει εξ” ολοκλήρου την Κ. ΜΠΑΡΟΥΤΑ – Δ. ΤΖΕΛΗ ΟΕ για μια μόνο φορά.
- Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Κ. ΜΠΑΡΟΥΤΑ – Δ. ΤΖΕΛΗ ΟΕ πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Αποτελεί και την μόνη περίπτωση επιστροφής χρημάτων.Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.
Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη ΕΔΩ.